Saturday, September 18, 2010

Amat susah lupa kan nya..Sarfinaz Azmi...

aku amat susah lupa kan dia..nk wt mcm mana..
ada penghalang semua nie...
aku sedih ngis2x 5 hari..
aku tidak mampu tok laku kan semua nie..jd aku terpaksa 
lakukan..detik jam 3.50AM pd hari bulan 19/09/2010.
last aku berkata2 padanya..kedengaran tagisan dia..suara dia..peristiwa dia dgn aku..aku sukar tok melawan balik sifat
tangisanku,kesedihanku,kenanganku melepaskan rindu ku pada nya dan bnayk lagi..xdpt aku nk cerita semua nie.kerana aku menulis nie smbil mengalir air mata yg laju.aku percaya 1 hari nanti hatiku terbuka pdnya dan hati ku x tertutp kehadiran dia.sebagai kawan.smpai sini sja aku karang kan semua nie..aku tidak berdaya untk menulis di ats katil.di hospital.
aku keadaan skit..smpai disini sahaja kita bersuara...
                   
                                      (Khairul Aiman)


                               

1 comment: