Tuesday, November 6, 2012

kisahku

pada 6nov2012,satu hari ku bersedih kenangkan dia..apa ku telah buat..aku fhm aku jarang ambk perhatian pada nya..tp aku bz kerja..tp tiap2 malam aku talipon..msg dia..adakah itu x ambk perhatian..aku syg sgt kat dia..knpe dia harus pergi begitu saja..dia mengaku dia ada org len dia syg..tp aku nie sapa bg dia?terseksa hidup aku now..dammm...i need u in my heart...Nurul Hidayah suhaimi..aku perlu kan kamu dalam hidup ku,.,ckup bahagia hidup ku ada mu..skrg nie jiwa ku kosong,,
bnyak kali aku mengalirkan air mata..ckup bernilai ku ku lepas kan air mata ku..semua kerja ku pon x senang..mkn lepas nak msk..mood kerja tiada...

maafkan kesilapanku selama nie syg..beri la aku kekuatan diri ku ini...
air mata ku tidak henti mengalir dgn laju..sebak hatiku skrg menulis..hingga air mata ku mengalir di keybord laptop kakaku..aku xnak benda cam nie terjadi lgi..syg tlg la kembali pada ku..aku memerlukan kamu

AKU PERLUKAN DIA



No comments:

Post a Comment